پس از یک دوره ی طولانی لحظه ای بازگشتم تا سلامی کنم به دوستان و یارانی که گهگاه آمدند و به این کنج خاموش ، سر زدند و رفتند .  . . . و سلام کنم به آنها که به طور اتفاقی آمدند و گذشتند و رد پایی از محبت خویش را بر جای نهادند .                               اگرچه دوره ی وبلاگ نویسی  تقریبا سپری شده و بازار اینستاگرام و اپلیکیشن های رنگارنگ داغ شده است با این همه در طول سه سال و اندی که نبودم و ننوشتم ، دریافتم که تعداد بازدید کنندگان از این صفحه ، هیچگاه به صفر نرسید و عده ای همچنان مرا به یاد داشتند و نزول اجلال فرمودند .             سپاسگزارم و مدیون همه ی بزرگواران 

کتابی را به ناشر سپردم و منتظرم تا مراحل چاپ ، بگذرد و به بازار بیاید ... مجموعه داستانهای کوتاه من است که به اصرار یک دوست ، روانه ی انتشاراتی شد ... ضمنا به زودی در یوتیوب فعالیت تازه ای را آغاز خواهم کرد و آرزومندم که در آنجا اوضاع بر وفق مراد ، پیش برود و نومیدی  به دامانم چنگ نزند . 

البته در یوتیوب ، برنامه هایم را با زیرنویس انگلیسی منتشر خواهم کرد تا با طیف گسترده تری از مخاطبان ، رابطه بسازم و نظرشان را بدانم .  در این غروب جمعه  ، فراغتی یافتم تا برای خوانندگانم در این صفحه ، چندجمله ای بنویسم و از خود خبری برسانم . . . همین


نمی دانم ، شاید باز هم در این وبلاگ مطالبی را بنویسم و بگذارم .  . . . اما در باره ی کتاب و فعالیت هایم در یوتیوب ، اطلاع رسانی خواهم کرد . 

پیش خودمان بماند :))   دلم برای اینجا بسی تنگ شده بود . 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
آغازی دیگر جمعه 5 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 23:32

خیلی خوشحالم که وبلاگتون را آپدیت کردید.کاش میگفتید تو یوتوب چطور پیداتون کنیم
براتون آرزوی موفقیت میکنم

سلام همیشه در فکرتون هستم و امیدوارم که اوضاع بر وفق مراد باشه . برای یوتیوب باید مقدمات و فیلم هایی رو تدارک دید . سعی خواهم کرد زیاد طول نکشه ... مطمئن باشید در وبلاگ ، خبررسانی خواهم کرد . واقعا ممنونم برای این که باهام تماس گرفتید . با بهترین آرزوها

آغازی دیگر شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 17:50

سلام مرسی که به یادم هستید.زندگی خوب یا بد میگذره....
منتظر خبرهای خوب از فعالیتهاتون هستم
برای شما هم آرزوی موفقیت میکنم

ارادتمندم منصوره عزیز ... باز هم سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد